22 de desembre 2000

Days in the Diocese!!!

The program "Days in the Dioceses" (DID) will take place in the days leading up to World Youth Day. From August 12-15, 2011, many dioceses from Spain will offer programs to youth who are coming to participate in the WYD as an introduction to the events leading up to the World Youth Day.

Here in Terreassa we'll take part of it.

Inscriptions : www.madrid11.com

Days: 12th - 15th August

Contact: jmjterrassa@gmail.com

Price: about 40 - 45 € (sleep, meals and activities)

In Further days, we'll send to every participant all the concrete information for the money transfer, schedule ...

BON NADAL!!!

07 de juny 2000

Trobada de Joves a Lourdes

«QUAN L’ESPERIT SANT VINDRÀ DAMUNT
VOSTRE, REBREU UNA FORÇA QUE US

15 d’abril 2000

II Trobada diocesana de Joves el diumenge 11 de maig.

Serà a La Salut de Sabadell. Volem dedicar un dia sencer a la Mare de tots, i servir a la nostra diòcesi en tot allò que calgui. Per això ens oferim com a voluntaris pel bon funcionament del dia, especialment a l’Eucaristia de proclamació de la Mare de Déu de la Salut com a patrona de la diòcesi

A les 11 ens trobarem al col.legi de les escolàpies de Sabadell (molt a prop de l’estació de RENFE/autobusos) i des de allí anirem caminant en romeria fins a La Salut. Dinarem, gaudirem de la música de Pau Tarruell i els qui s’hagin apuntat com a voluntaris es posaran a treballar. A les 17h. serà el moment central amb la celebració de la Missa.

Els grups s’han d’apuntar en el el següent formulari.

Els voluntaris (han d’estar inclosos en el seu grup corresponent) també s’han d’apuntar en el formulari de voluntariat. Demanem la disponibilitat necessària per poder distribuir-los on calgui. El dissabte 10 de maig d’11 a 13h. del matí hi haurà una reunió de voluntaris (entenem que no podran venir tots, però si algun representant del seu grup)

Fem que sigui un dia de tots! Maria ens crida.

09 de febrer 2000

Arxiu Escola de Pregària

1ª Escola de pregària 30 d'octubre.

- Text Bíblic

- Text del Magisteri

2ª Escola de pregària 20 de novembre.

- Text Bíblic

- Text del Magisteri

3ª Escola de pregària 29 de gener. - Text Bíblic - Text del Magisteri

4ª Escola de pregària 26 de febrer. - Text Bíblic - Text del Magisteri

5ª Escola de pregària 16 d'abril. - Text Bíblic - Text del Magisteri

07 de gener 2000

I ESPAI DE TROBADA

I ESPAI DE TROBADADISSABTE 10 DE GENER

El passat 10 de gener va ser el I ESPAI DE TROBADA, s'hi van aplegar uns 50 joves entre universitaris, animadors, responsables, catequistes d'adolescents de la nostra diòcesi. Va ser a Santa eulàlia de Ronçana i es representà l'obra El Visitant, a càrrec del Grup de Teatre Jove de Sta. Eulàlia.