12 d’abril 2010

1ra Trobada diocesana de l'MCJ de Terrassa

Diumenge a la tarda va tenir lloc la 1ra trobada diocesana del Moviment Cristià de Joves. Ha estat a les Esglésies de St Pere, de 16.30 a 19 hores. La presidí el sr. Bisbe de Terrassa. Hi assistiren un centenar de persones.

Va ser un agraiment pels 11 anys d'existència com a moviment conjunt amb la Diòcesi de Barcelona i per aquest primer any com a Moviment del Bisbat de Terrassa.

I un record i un homenatge a alguns iniciadors q ja hens han deixat: Rosa Deulofeu, Mn Cima (fill de Terrassa), Mn Ferret (que era rector de Ca N'Anglada).Renovaren el compromís com a militants els que van fer aquest pas anys enrere i començaran un procés de militància 7 joves cristians, 5 de la nostra ciutat.

L'horari va ser:

- de 16:30 a 17:15 Xerrada per militants i nous militants a càrrec de mn. Toni Deulofeu.
- de 17.15 a 18 concert/testimoni de la hna Glenda (a Sta Maria). Estrenà la cançó q ha composat per l'Aplec.
-18 a 18.30. Vespres presidides pel sr Bisbe (benedicció 7 joves inici militància)
-18.30.19h. Piscolabis